måndag 26 november 2007

Missad poäng

Ibland undrar jag vad huvudet är när jag skriver. Var iväg ute på värmdö och klippte mig idag. Jag känner min frisör ganska bra och vi skrattade gott åt diverse tokigheter. Bl a försökte jag återge Shirley Clamp och NanneGrönwalls "close encounter" med taxichauffören. När jag kom till det stället där jag avslutade i inlägget igår så kom jag på att jag faktiskt missade en rolig poäng i historien. ....efter att Nanne sagt det där om att finns en kändis till i bilen och chauffören svarar jaha..vardå?...då säger Nanne "här såklart, det är Shirley Clamp" varpå chauffören utbrister "jaja, jag ska säga att jag har massor med bilder på Shirley Clamp hemma..henne skulle jag känna igen för hon är ju snygg!" :o) Rätt generöst att bjuda på den eller hur?

Nu ska jag surfa lite...ville bara se till att ni fick hela poängen.

P.

1 kommentar:

Acke sa...

Den blev genast lite roligare :D